INSPEKTORIALNE ŚWIĘTO MINISTRANCKIE
INKA
31 sierpnia 2015

BOSKIE WAKACJE 2015

Ministranci, dzieci i młodzież z naszej parafii jak i z parafii M.B. Różańcowej ze Szczecina, w dniach 28.06.-09.07.2015 spędzili wspólnie czas pod hasłem: ,,BOSKIE WAKACJE”. W wakacjach tych wzięły udział w sumie 42 osoby. Krótko po godz. 11:00 autokar z grupą z Gdańska ruszył w trasę, gdzie po drodze, w okolicach  Poznania dołączyła grupa ze Szczecina. Tuż przed godz. 21:00 dotarliśmy do miejsca zakwaterowania, czyli Lewina Kłodzkiego. Po naszym przyjeździe zostaliśmy przydzieleni do pokoi, zjedliśmy kolację, a następnie zgromadziliśmy się na pierwszym spotkaniu organizacyjnym. Odmówiliśmy modlitwy wieczorne i udaliśmy się na spoczynek. Drugi dzień pobytu był dniem integracyjno-zapoznawczym. Po obiedzie udaliśmy się do Kudowy Zdrój do Aqua Parku, a po powrocie, kontynuowaliśmy naszą integrację przy ognisku. Wiele radości sprawiały wypady na pobliski basen oraz mecze siatkówki i piłki nożnej (w tym mecz z kolonią z Warszawy, który wygraliśmy 10:1). Kolejne dni naszego wypoczynku obfitowały w wiele atrakcji i przeżyć, a i również wiele wycieczek, w takie miejsca i miejscowości jak np.: Kłodzko i Twierdza Kłodzko, Czechy – Skalne Miasto Adrspach, Czechy – Safari ZOO Dvur Kralove, Czechy – Praga, Kletno – Jaskinia Niedźwiedzia, Złoty Stok – Kopalnia Złota, Park Zdrojowy, Duszniki Zdrój – iluminacja kolorowej fontanny, Park linowy, Kudowa Czermna – Kaplica Czaszek, zwiedzaliśmy Błędne Skały, wędrowaliśmy po Górach Stołowych zdobywając Szczeliniec Wielki, Wambierzyce – Bazylika, Kalwaria, Ruchoma Szopka. Oczywiście wrażeń jest o wiele więcej, ale nie wszystko da się opisać. Poza codziennymi atrakcjami braliśmy udział we Mszach świętych, wspólnych modlitwach porannych jak i wieczornych. Dni kończyliśmy tradycyjne ,,słówkiem na dobranoc”. Czas uciekał bardzo szybko i nadeszła środa 8 lipca, która była ostatnim pełnym dniem naszego pobytu. Wieczorem zostało zorganizowane spotkanie przy ognisku, na którym były rozdane nagrody m.in. za czystość pokoi jak i za różne konkursy. Odbyło się też podsumowanie całego wyjazdu oraz podziękowanie organizatorom za tak wspaniały wyjazd. Następny dzień to dzień naszego wyjazdu. Po śniadaniu wyruszyliśmy w drogę powrotną zatrzymując w myślach wiele wspomnień. Na zakończenie, warto bardzo serdecznie podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do zorganizowania tych wakacji. W sposób szczególny dziękując Ks. Tadeuszowi Kicińskiemu i Ks. Marcinowi Możejko za organizację oraz opiekuńczość nad nami jak i wychowawcom ,,Cioci” Kasi i Maciejowi również za opiekę.